بازگشت

پاسخ سوالات و پرسش های متداول کاربران سامانه

لطفا قبل از هرگونه تماس ( الکترونیکی , تلفنی ) با خانه ای بی ابتدا لیست سوالات متداول زیر را مطالعه نمایید , در صورتی که پاسخ سوال شما در لیست سوالات زیر نبود میتوانید با تماس با خانه ای بی سوال خود را مطرح کنید.
همچنین خواهشمند است که در صورت لزوم حد الامکان سوالات خود را از طریق پشتیبانی آنلاین و یا , با فرم های تماس بامای موجود در سایت مطرح کنید.

*لازم به ذکر است که به سوالاتی که در لیست زیر موجود است پاسخ داده نخواهد شد.

با توجه به افزایش تعداد بیماران در سراسر کشور و همچنین گسترش خدمات خانه ای بی، تمامی مددجویان محترم می باید نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی خود در سامانه ثبت نام بیماران خانه ای بی، اقدام نمایند.
بله. با توجه به گسترش محدوده خدمات خانه ای بی و حرکت به سمت هدف دار نمودن ارائه خدمات به بیماران بر اساس نیاز های منحصر به فرد هر بیمار، تمامی مددجویانی که از قبل در خانه ای بی دارای پرونده می باشند، می باید در اسرع وقت نسبت به بروز رسانی پرونده خود از طریق سامانه ثبت نام، مطابق فایل راهنما، اقدام نمایند.
تمامی مدارک مورد نیاز در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده است. دفترچه راهنما را می توانید از طریق لینک زیر دریافت نمایید
دفترچه راهنمای مدارک
در ابتدا لازم به ذکر است، کلیه مدارک ارسالی بیماران، توسط پزشک خانه ای بی بررسی می گردد و به هیچ عنوان این اسناد در دست افراد و یا سازمان های غیر قرار نخواهد گرفت. از طرفی برای کسب اطلاعات لازم از وضعیت بدنی بیمار و میزان زخم ها، عکس های با کیفیت که مطابق فایل راهنما ارسال شده باشند، مورد نیاز است.
ضمنا به دلیل اینکه امکان صحت سنجی عکس ها، می بایست در حداقل یکی از تصاویر زخم ها، چهره بیمار نیز مشخص باشد. همچنین عکس های ارسالی باید جدید و به روز باشند.
به هیچ عنوان نیازی به ارسال تصاویر کامل و عریان بیمار نیست، صرفا همین که در یکی از عکس ها چهره بیمار مشخص باشد، کفایت می کند.
به دلیل ارسال برخی اقلام دارویی مهم و ارزشمند به آدرس پستی بیماران تحت پوشش، مشاهده سند یا اجاره نامه محل سکونت، می تواند کمک شایانی به ارسال هر چه دقیق تر این داروها، می نماید.
مدارک شما به طور کامل دریافت شده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان خانه ای بی قرار دارد. پس از تایید و یا عدم تایید مدارک فوق، نتیجه عملیات از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد. همچنین وضعیت تایید پرونده در هر مرحله از طریق سایت قابل مشاهده می باشد.
از طریق سایت می توانید علت عدم تایید هر کدام از مدارک را مشاهده و نسبت به اصلاح آن اقدام فرمایید.